Ikona doprava zadarmo Doprava zdarma při
nákupu nad 1.399, - Kč

Ikona kontakt Tel: 731 565 876
Email: e-shop@cobbyspet.cz

       

<   Obchodní podmínky

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující potvrzením závazné objednávky akceptuje Obchodní podmínky pro dodání zboží od prodávajícího . Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň obě strany závazné.

2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku v internetovém obchodě www.cobbyspet.cz nebo telefonicky 731/565-876, e-mailem e-shop@cobbyspet.eu Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v  objednávce. Rozměry, hmotnosti, barvy a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tištěných materiálech jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalosti Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu. Podmínkou pro plnění platnosti Vaší elektronické objednávky je vyplnění všech požadovaných údajů a náležitostí uvedených při registraci a v objednávkovém formuláři.
Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednané, došlo k významné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, když výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu, případně výrazným způsobem změní cenu produktu.

3. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je na naší straně přijatá v okamžiku Vašeho potvrzení objednávky. Před samotnou expedicí zboží Vás ještě můžeme kontaktovat  pro upřesnění případných detailů.

4. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 1 hodiny zrušit telefonicky nebo e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail, číslo objednávky a popis objednaného zboží. 

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího: Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: 

objednávku nebylo možné závazně potvrdit (chybně uvedené telefonní číslo, nedostupný, neodpovídá na e-maily atd..) 

zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží nebo jestliže bylo žádané doručení kurýrskou službou ale charakter zboží je vhodný pouze na osobní odběr (např. mimořádně křehké nebo živé zboží). 

V případě, že tato situace nastane, prodávající bude podle možnosti kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

5. BALNÉ, POŠTOVNÉ A ÚHRADA ZBOŽÍ
Objednané zboží je možné zaplatit na dobírku (při doručení společností GEIS),
v hotovosti (při osobním převzetí ve vzorkově naší společnosti v Nových Zámkách)
nebo můžete uhradit vystavenou fakturu na účet naší společnosti, zboží bude expedováno po připsání platby na náš účet. Číslo účtu: 35-1402490297/0100 Komerční banka.
 
BALNÉ (platí pouze při posílání na území ČR)
- při objednávce   do 1.100,- Kč balné:       125,- Kč
- při objednávce nad 1.100,- Kč balné jen: 50,- Kč 

- při objednávce nad 1.399,- Kč balné         NEÚČTUJEME

- při objednávce  na OSOBNÍ ODBEŘ balné:  NEÚČTUJEME

- cena za dibírku je 30,- Kč

POŠTOVNÉ poštovné NEÚČTUJEME k hodnotě zboží bude připočteno jen balné.

OSOBNÍ ODBEŘ: V skladě: AKVÁRIUM KOBOLKA s.r.o. Budovateľská 2, 94 001 Nové zámky, Slovensko

Otevírací hodiny:
pondělí: 7:30-16:00
úterý: 7:30-16:00
středa: 7:30-16:00
čtvrtek: 7:30-16:00
pátek: 07:30-16:00

6. DODACÍ LHŮTA
Zboží expedujeme do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky. O případné změně dodací lhůty budeme okamžitě kupujícího informovat.

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Při vrácení zboží do 7 dnů Vám vrátíme peníze nebo vyměníme za jiné zboží dle Vašeho přání. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.

Podmínky pro vrácení zboží:
- zboží je nutné vrátit do 14 dnů od jeho dodání
- zboží musí byt kompletní, nepoužívané a nepoškozené včetně původního obalu
- s dokladem o koupi (pokladní blok, faktura)

Zboží zasílejte na adresu:
COBBYS PET ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
tř. Míru 609/29
779 00 Olomouc

Zboží posílejte doporučeně (ne na dobírku) a pojištěný, protože neručíme za jeho případnou ztrátu a poškození během přepravy k nám.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude možné akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží Vám bude vrácené na Vaše náklady zpět. 

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

8. REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojnosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží před jeho převzetí zkontrolovat tak, aby zjistil případné chyby nebo poškození. Případné chyby je kupující povinen okamžitě ohlásit prodávajícímu. Za poškození vzniklé přepravcem neručíme ! Při poškození
zásilky před potvrzením přepravního listu je potřeba sepsat reklamační protokol s kurýrem, který je kurýr povinen podepsat!

Na výrobky se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Pokud se na zboží při jeho používání projeví nedostatky, vyřizuje se to  v rámci reklamačního řádu.

Záruka se nevztahuje na:
a) chyby vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci e-mailem na e-shop@cobbyspet.eu  nebo
telefonicky 731/565-876
2) zboží pošlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu a tel. číslo
4) přiložte též doklad o koupi reklamovaného zboží v našem obchodě.

Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratší době, nejpozději do 30 dnů od jejího
převzetí. V případě déle trvající reklamace budeme okamžitě informovat
o stavu reklamace.

9. NEVYZVEDNUTÁ ZÁSILKA
V případě, že se zásilka vrátí nevyzvednutá zpět, zákazníkovi nezaniká povinnost uhradit náklady spojené s přepravou zboží. Poštou mu bude doručena faktura na úhradu poštovného.

Odeslání objednávky zároveň platí jako podpis kupní smlouvy ze strany kupujícího, z kupní smlouvy vznikne prodávajícímu povinnost předmět koupěkupujícímu odevzdat a kupujícímu předmět koupě převzít a zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou cenu.

10. Ověřeno zákazníky
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení nebo neodvoláte svůj dříve udělený souhlas. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu.

11. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@cobbyspet.eu.

2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html. 

4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.

5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Ikona doprava zadarmo Doprava zdarma při
nákupu nad 1.399, - Kč

Ikona kontakt Tel: 731 565 876
Email: e-shop@cobbyspet.cz