REGISTRACE:
Doporučujeme se zaregistrovat, a tak využívat slevy, akce, bonusy a přístup k historii objednávek. Registrace však není povinná. Nakupovat je možné i bez registrace!
Při registraci se rozlišuje:
REGISTROVANÝ ZÁKAZNÍK teda běžný klient e-shopu
REGISTROVANÝ PRODEJCE (B2B) (tj. majitel prodejny), který se zbožím bude obchodovat dále).
Rozlišení je důležité, neboť pro velkoodběratele platí jiné obchodní podmínky. Při registraci jako REGISTROVANÝ PRODEJCE vyžadujeme povinné vyplnění firemních údajů, které ověřujeme v registrech a až poté registraci schválíme.
ZAPOMENUTÉ HESLO:
pokud jste zapomněli své přihlašovací heslo použijte formulář obnovu hesla a náš systém Vám pošle emailem nové náhodně vygenerované heslo které si můžete následně změnit:
NAKUPOVÁNÍ:
VÝBĚR ZBOŽÍ: prohlédněte a vyperte si z naší nabídky kompletního zboží chovatelských potřeb dle Vašich požadavků. Vybírat si můžete v jednotlivých skupinách zboží seřazených podle jednotlivých zvířat (např. psi, kočky, drobné hlodavce, akvaristika) v rámci jednotlivých skupin zboží využívejte filtry zboží.
FILTER PRODUKTŮ: v každé skupině zboží si můžete zvolit filtr následující řazení produktů.
Podle abecedy: produkty se seřadí v abecedním pořadí podle názvů
Podle ceny: produkty se seřadí pořadí podle ceny (můžete si vybrat nejlevnější produkt v dané produktové skupině)
Podle akciové nabídky: akciové produkty budou zařazeny na začátek seznamu produktů (tímto způsobem si můžete prohlížet akciový zboží v skupině zboží o kterou konkrétní máte zájem a nemusíte proklikávat celou smíšenou akční nabídku kompletního sortimentu)
Zvolené zboží vložte do nákupního košíku!
Ikona "BALNÉ ZDARMA" pokud Vaše objednávka bude obsahovat zboží, který je označen modrou ikonou "BALNÉ ZDARMA" celá objednávka Vám bude doručena bez jakýchkoliv dalších poplatků.
NÁKUPNÍ KOŠÍK:
Kliknutím na obrázek košíku v pravém dolním rohu obrázku každého produktu si ho vložte do košíku. V košíku máte zboží, které jste si vybrali. V košíku můžete měnit počet objednaných kusů zboží, případně zboží z košíku vyložit kliknutím na červený křížek. Po všech úpravách nezapomeňte aktualizovat košík. Po ukončení výběru produktů vytvořte objednávku.
Poznámka: pokud je v nabídce více variant výrobku (např. barevných možností) prosím uveďte možnosti které preferujete na konci objednávky v kolonce poznámka k objednávce.
DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY:
Zadejte své údaje, pokud ještě nejste registrovaný zákazník (běžný zákazník) nebo registrovaný prodejce (tj. majitel prodejny). Pokud už jste registrovaný a před nákupem jste se přihlásili, Vaše údaje se automaticky vepíší do formuláře.
Pokud se Vaše adresa shoduje s adresou, na kterou chcete zboží doručit, nechejte dodací adresu nevyplněnou. V případě, že chcete zboží zaslat na jinou adresu, vyplňte také údaje dodací adresy ve formuláři.
Vyberte si způsob doručení a způsob platby za zboží.
Překontrolujte si všechny údaje, zda souhlasí. Pokud ne, můžete se vrátit zpět. Jestli jsou všechny údaje správné, potvrďte objednávku stlačením navigačního tlačítka odeslat objednávku.
Jestliže byla objednávka odeslána správně, i svou emailovou adresu jste vyplnili správně, do Vaší e-mailové schránky musíte dostat automatické oznámení o přijetí objednávky ! Potvrzení bude obsahovat náležitosti objednaného zboží, jakož i sumarizaci objednávky.
Pokud Vám do e-mailové schránky nebylo doručeno potvrzení o přijetí objednávky (mohlo se stát, že jste uvedli chybnou e-mailovou adresu), v takovém případě nás kontaktujete naší e-mailové adrese: e-shop@cobbyspet.eu.
V případě bezhotovostní platby převodem na účet uhraďte sumu, která je na objednávce AŽ PO POTVRZENÍ objednávky na náš účet. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky.
Čekejte na nákup/zboží, které jste si objednali.
Důležité upozornění ! Pokud jste si objednali doručení zboží prostřednictvím přepravní společnosti, je velmi důležité, abyste každý zboží (ale zejména křehké zboží např. akvária a terária) zkontrolovali ještě za přítomnosti kurýra a ještě předtím než podepíšete předávací protokol ! Pokud bylo zboží doručeno poškozené, je nezbytné, abyste provedli škodní zápis za přítomnosti kurýra. Tento škodní zápis je povinen podepsat i kurýr. Takový postup je důležitý proto, že za poškození během doručování je odpovědná přepravní společnost. Toto upozornění je doporučením ne povinnost zakotvena ve všeobecných obchodních podmínkách pro maloobchodní zákazníky.
MOJE OBJEDNÁVKY:
Je kompletní seznam vašich objednávek, pro rychlou orientaci seřazených od nejnovější po nejstarší. Každá objednávka má své unikátní číslo. V seznamu dále uvidíte datum vytvoření objednávky, celkovou cenu a také stadium, ve kterém se právě objednávka nachází.